تعرف سرویس های و کاربران چگونه است ؟

سامانه پیشرفته مدیریت اکانتینگ IBSmng بر پایه اکانتینگ مشهور IBSng 1,24 کار می کند . روال کار به این صورت است که شما بعد از راه اندازی سامانه سرور IBSng خود را به همراه آی پی و مشخصات ورود به سامانه معرفی کرده و گروه های مختلف از لحاظ سرعتی را در IBSng تعریف کرده و با تعریف آن در سامانه به همراه ترافیک + قیمت + مدت زمان و … بقیه موارد ٫ کلیه امور از جمله ساخت اکانت و تمدید و کلیه امور دیگر را با سامانه انجام خواهید داد . لازم به ذکر است که کلیه این عملیات به صورت خودکار در IBSng اعمال خواهد شد.

تعریف سرویس سیستم یکپارچه مدیریت اکانت IBSmng

تعریف سرویس سیستم یکپارچه مدیریت اکانت IBSmng

تصویر بالا نمونه تعریف گروه یک گیگ با زمان انقضا یک ماه می باشد و کاربران ساخته شده با این سرویس به صورت خودکار با یک گیگ ترافیک و یک ماه زمان انقضا در سرور ساخته می شود . این عملیات در کلیه امور سفارش آنلاین ٫ تمدید و … انجام خواهد شد

نجوه تعریف کاربر سیستم یکپارچه مدیریت اکانت IBSmng

نجوه تعریف کاربر سیستم یکپارچه مدیریت اکانت IBSmng

 

در تصویر بالا شما نحوه تعریف کاربر بر اساس سرویس تعریف شده را ملاحضه می کنید . شما می توانید برای داشتن سیستم منظم و یکپارچه تر اطلاعات کاربر را هم ذخیره کنید . حتی در صورت تمایل برای اختصاص ترافیک اضافه یا کمتر نسبت به سرویس پایه می توانید در قسمت ترافیک مازاد مقدار credit ی که قرار است به آن اضافه یا کم شود را با اعداد مثبت یا منفی ثبت نمایید .

طاهر 30 سپتامبر 2016 ۰ دیدگاه
دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.